Breaking News
recent

Grace Green Herbal Spa Soap - For Normal to Oily, Combination & Acne Skin


Terliur tak? ^_^ u all masih ingat..? sabun Grace Green Herba Spa Soap versi terdahulu beratnya cuma 28 gram saje.. ingat? tak ingat tak pe.. ada yg kata, kalau boleh dimakan, sekali ngap, habis, tak sempat kunyah.. begitu lah.. perli la tu.. kan.. i tau.. alhamdulillah walaupun u all pok pek pok pek ala2 tak puas hati kat belakang tu, semua sabun yg i buat tetap laku keras gitu.. terharunya.. syukur.. u all tak tau rahsia di sebalik harga yg i tetapkan tu.. i sampai mencongak2, kalo jual rm10 ke rm15 ke, di mana untungnya i.. hmmmm.. anyway, u all nak tau rahsia macam mana i boleh buat sabun lebih besar & dijual pd harga yg sama? hehe ^_^

alhamdulillah.. i jumpa supplier baru, harga bahan mentah yg tawarkan murah sikit berbanding harga dari pembekal2 sebelum ini.. kalau u all fikir i bisnes utk kaut untung semata2, i akan naikkan harga setanding dgn pertambahan saiz sabun.. betul ke betul? well.. sekian..


Manfaat / Benefits of Grace Green Herbal Spa Soap
  • Untuk mengimbang kulit berminyak.
  • Apple Flower mencerahkan parut jerawat, jeragat & warna kulit tak sekata.
  • Menyelesaikan semua masalah jerawat yg besar2, kecik2, halus2 & bernanah.
  • Fungsi Bentonite Clay menyedut racun & toksin dari bawah kulit.
  • Coconut & Castor Oil membersih hingga ke dlm pori-pori.
  • Grapeseed, Sunflower & Vitamin E Oil membersih sambil mengekalkan lembapan kulit.
  • Membuang sel2 kulit mati.
  • Rosemary melancarkan edaran darah menjadikan kulit kelihatan segar berseri.
  • Memudarkan parut, pigmentasi (jeragat) & kesan sunburn.
  • Neroli & Tomato merawat kulit berparut, kulit kasar & sunburn.
  • Lavender memberi rasa nyaman pd kulit.
  • Peppermint mengawal pengeluaran minyak & membersih pori-pori. 
  • Selamat utk kulit remaja.

Cara Guna / How To Use Grace Green Herbal Spa Soap
  • Basahkan kulit muka.
  • Gosokkan sabun pd tapak tangan hingga berbuih.
  • Urutkan buih sabun ke muka rata2.
  • Kemudian bilas dgn air bersih.

Sumber Organik / Ingredient Listings of Grace Green Herbal Spa Soap
  • Glycerin Soap Base, Apple Flower, Bentonite Clay, Pure Coconut Oil, Castor Oil, Grapeseed Oil, Sunflowr Oil, Virgin Tomato Oil, Vitamin E, Essential Oils (Neroli, Rosemary, Lavender, Peppermint)

45g Grace Green Herbal Spa Soap
Normal Price SM RM28
BEST BUY RM20
----------- Tidak Termasuk Kos Pos -----------
Keep Calm and EmbrazeMe. Thank you for reading.. Be the first to Like & Share ! Vamos..
Crystal Queen

Crystal Queen

2 comments:

  1. Yg kuning tu camne plk k.yatt...?sy beli yg kuning...ade resdung,jrawat,parut jrwt dan jeragat(pigment)

    ReplyDelete
    Replies
    1. salam Nad..
      ye boleh guna yg kuning utk jeragat, resdung, jerawat & parut.. rempah2 dlm super spice soap (saffron, turmeric, nutmeg & cinnamon) boleh merawat masalah kulit spt yg u alami, insyallah..

      Delete

Say Something...

Powered by Blogger.